fbpx

Pamokos ir būrelis su architekte Kristina Rimkuviene

Nuo kitų metų Šiaurės licėjuje siūlysime inžinerinės grafikos-braižybos pamokas vyresniems mokiniams ( 9-11 kl.) ir architektūrinės kūrybos dirbtuvių būrelį 7-10 kl. moksleiviams kartu su architekte Kristina Rimkuviene.

Inžinerinės grafikos-braižybos pamokos

Braižyba padeda vystyti mokinių asmenines kompetencijas, turinčias reikšmingos įtakos įvairiapusei suaugusio žmogaus veiklai.

Ugdomos ir lavinamos kūrybinės, psichinės galios, formuojamas grafinis minčių pateikimas bei asmeniniai gebėjimai. Braižybos pamokos gali paskatinti moksleivius rinktis su inžinerinėmis technologijomis susijusias profesijas: statybinę inžineriją, architektūrą, taikomąjį, grafinį dizainą ir kitas.

Daugiau apie pamokas skaitykite čia.

Architektūrinės kūrybos dirbtuvės

  1. 7-10 kl.
  2. 1 kartą per savaitę
  3. Architektūrinės kūrybos dirbtuvės skirtos smalsiems ir kūrybingiems. Šiose dirbtuvėse į mus supančią aplinką, erdvę, jos santykį su kasdiene veikla, gilinsimės: 
  • per formos valdymą; 
  • estetinės tvarkos kūrimą; 
  • per ritmą, skaidantį paviršių ir suteikiantį individualumo; 
  • per planavimą, kuriame glūdi architektūros suvokimo esmė; 
  • per stiliaus analizę, padėsiančią perprasti įvairių epochų kūrinius; 
  • per šviesos, šešėlio ir juos sugeriančios erdvės grynumą. 

 

Šios dirbtuvės tinka ne tik ketinantiems studijuoti architektūros mokslus, jos naudingos visiems kūrybiškiems moksleiviams.

kristina rimkuvienė

Daugiau nei dešimt metų dirbo architekte, taip pat įkūrė modernaus dizaino dovanų parduotuvę, kurioje vėliau ir dirbo. Tuomet jai teko bendrauti ir dirbti su daugybe reiklių ir įdomių klientų, savo sričių profesionalų, valstybinių institucijų atstovų. Tai leido Kristinai išsiugdyti puikius bendravimo įgūdžius, kūrybišką požiūrį į įvairias netikėtas situacijas. Profesinė aplinka išmokė nuolat ieškoti geriausių įmanomų sprendimų.

Vienerius metus su šeima praleido Šveicarijoje, kur turėjo galimybę semtis patirties savanoriaujant mokykloje. Kristinai teko asistuoti mokytojams, padėti vaikams susidoroti su pateiktomis užduotimis juos įkvėpiant mąstyti netipiškai, originaliai, žaismingai, padėti užklasinėje veikloje.

    Add a header to begin generating the table of contents