fbpx

8-10 kl. biotechnologijų projektai

Siekdama labiau įtraukti mokinius į mokymosi procesą ir skatindama jų kūrybiškumą, biotechnologijų mokytoja Živilė, į veiklas įtraukia patyriminį ugdymą. Ši metodika ne tik leidžia mokiniams pažinti biotechnologijų pasaulį iš arti, bet ir skatina jų kritinį mąstymą, aktyvesnį įsitraukimą bei temos įsisavinimą. Taip pat, patyriminio ugdymo metu, ne tik skatina pasiekti geresnius mokymosi rezultatus, bet ir formuoja svarbius gyvenimo įgūdžius, kuriuos galės pritaikyti buityje.

Mokytoja kartu su 8-10 kl. mokiniais atliko projektinius darbus. Mokiniai stebėjo rezultatus, analizavo duomenis ir darė išvadas. 

8-tokų projektas

Mokiniai kūrybiškai perteikė pasirinkto mikroorganizmo (viruso, bakterijos ar grybo) sandaros modelį.

9-tokų projektas

Moksleiviai surinkę visą reikalingą informaciją, kūrė uždarą ekosistemą. Stebėjimas truks 6 mėnesius ir visą tą laiką analizuos, kokie procesai vyksta uždarame stiklainyje.

 

10-tokų projektas

Vyriausieji mokiniai patys fermentavo aviečių lapų arbatą, stebėjo kvapo ir spalvos pokyčius, lygino džiovintos ir fermentuotos arbatos skonius, gilinosi, kuo fermentuota arbata ypatinga.

Aiškinosi, apie fermenuotas daržoves (raugintus agurkus). Kuo jie ypatingi, kodėl fermentuotos daržovės lenkia savo savybėmis kitais būdais paruoštas daržoves?
Pagal savo receptus raugino, stebėjo ir fiksavo procesus bei degustavo.

    Add a header to begin generating the table of contents