Siekiame, kad mūsų mokytojai būtų ne tik mokytojai iš pašaukimo, bet savo srities profesionalai, nuolat domėtųsi ir taikytų pažangiausius ugdymo metodus savo vedamų pamokų metu Šiaurės licėjaus mokiniams. Pradedame projekto „Šiaurietiško ugdymo ekspertai Lietuvoje“ etapą, kurio įgyvendinimui šįkart pasikvietėme Jūratę Cravetto, kuri stebės 1-4 kl. vedamas pamokas, teiks atgalinį ryšį kiekvienam mokytojui apie pamoką ir taikomus ugdymo metodus, aptars individualiai tobulinimo galimybes, padės išsikelti tikslus ir stebės, kaip sekasi juos įgyvendinti.
Apie Jūratę Cravetto
Savo pedagoginį kelią pradėjusi kaip pradinių klasių mokytoja, išbandžiau save beveik visose švietimo institucijų formatuose. Dirbau mokytoja, vėliau – psichologe valstybinėje mokykloje, vadovavau privačiam darželiui, aukštosios mokyklos fakultetui, skaičiau paskaitas studentams, verslo ir švietimo organizacijų personalui, rašiau mokymo programas, publikacijas, mokslinius straipsnius. Susipažinau ir su Švietimo sporto ir mokslo ministerijos studijų skyriaus darbu, kuris mane paskatino grįžti į privataus ugdymo sektorių, kur pokyčiai vyksta greičiau. Ar bent jau iš tiesų vyksta.
Ketverius metus vadovavau Vaiko gerovės komandai vienoje mokykloje. Pedagoginio personalo mokymas ir konsultavimas; komunikavimas su klientais; vaiko gerovės programų kūrimas, viešinimas, ir įgyvendinimas buvo ne tik mano pareigos, bet ir tikra aistra, po kurios išėjau trumpų kūrybinių atostogų. Jų metu ne tik pailsėjau, bet ir įgijau naują profesiją. Kada, jeigu ne dabar, ar ne? Vis dėlto ilgainiui pastebėjau, kad bendraudama su klientais vis grįžtu prie švietimo problematikos ir jausmo, kad man RŪPI. Taigi, esu pasiruošusi pasidalinti savo patirtimi, žiniomis bei parama ir tikiuosi įgyti naujų draugų ir patirčių.
