fbpx

Išvykos už nominacijas

Kovo mėnesį vykusioje fenomenų konferencijoje, atvykusieji į konferenciją turėjo galimybę nominuoti fenomenus. Nominacijas gavusioms klasėms įteikėme kvietimus apsilankyti išskirtinėse edukacijose.

Jau pavyko įgyvendinti 3 išvykas, dar dviejų nekantriai laukia kitos klasės nominantės.

Dėkojame bendruomenės tėveliams už įsitraukimą ir pagalbą suorganizuojant išvykas!

Nominacija: inovatyviausias klasės fenomenas | 1

Šiaurės elnių klasė gavo inovatyviausio fenomeno nominaciją ir apsilankė Toyotos centre Tokvila.

Ten sužinojo, kaip atgimsta sudaužyti automobiliai. Praktiškai bandė nudažyti kortelę specialiais mašininiais dažais, lygino automobilio paviršiaus nelygumus. Patikrino, ar visos parduodamos mašinos Tokviloje turi gerus garsinius signalus ir patogias sėdimas vietas.

Sužinojo daug įdomybių apie patį centrą bei jo ypatumus. Turėjo galimybę palaikyti Benedikto Vanago mašinos ratlankį, jis tikrai buvo sunkus. Apžiūrėjo, ar visos automobilių detalės tinkamos bei fotografavosi tikroje automobilių foto studijoje.

Vėliau trečiokių ekskursija tęsėsi lazerių gamybos įmonėje EKSPLA. Ten, sužinojo, kas tie lazeriai, kaip jie gaminami ir kur jie naudojami. Pamatė, kaip labaratorijose dirba tikri šios srities specialistai ir savo jėgas išbandė įvairiuose lazeriniuose žaidimuose.

Nominacija: komandiškiausias klasės fenomenas | 2

Poliarinių lapių 5 klasė gavo komandiškiausio fenomeno nominaciją ir apsilankė Danske Bank IT Command centre.

Mokiniai turėjo galimybę susipažinti, kaip stebimos ir valdomos banko IT sistemos, kokių profesijų žmonės dirba bankuose ir kokios įvairios gali būti kelionės į karjerą IT srityje.

Nominacija: socialiai atsakingas klasės fenomenas | 3

Baltojo briedžio 4 klasė gavo socialiai atsakingo fenomeno nominaciją ir apsilankė Alytaus Kauno grūdų makaronų gamykloje.

Pirmiausiai visus nustebino griežti higienos taisyklių reikalavimai, ypatingas rankų plovimas.

Stebėjo visą procesą nuo tešlos maišymo iki pakavimo. Mokiniams buvo įdomu stebėti robotizuotą darbą. Jie domėjosi kiekvienu žingsniu, kėlė klausimus, mąstė, diskutavo.

Tikime, kad vaikai, pirkdami lietuviškus makaronus, prisimins šią įdomią patirtį.

    Add a header to begin generating the table of contents