Šiaurės Licėjaus pedagogų profesinio tobulėjimo vakaras

Profesinio tobulėjimo vakaras

Vasario 25 d. Šiaurės licėjaus pedagogai dalyvavo profesinio tobulėjimo vakare, kuriame buvo nagrinėjama svarbi tema – diferencijavimas klasėje. Mokymų metu mokytojai gilinosi į šiuolaikinius ugdymo metodus, kurie padeda atsižvelgti į kiekvieno mokinio individualius poreikius.

Diferencijavimo metodai ir praktika

Pagrindinė mokymų dalis buvo vedama Julijos Glinskės, žinomos švietimo lyderės, kuri pabrėžė būtinybę atsisakyti senųjų XIX a. švietimo modelių ir pereiti prie ugdymo, orientuoto į kiekvieną vaiką. Ji aptarė skirtingus diferencijavimo būdus – išorinį ir vidinį, bei jų taikymą praktikoje. Pedagogai diskutavo apie turinio, apimties, tempo, savarankiškumo ir sąmoningumo diferencijavimą.

Įžvalgos ir iššūkiai

Mokytojai aktyviai dalyvavo diskusijose, analizavo konkretus atvejus ir kėlė klausimus apie tai, kaip diferencijavimą pritaikyti savo klasėse. Julija Glinskė pabrėžė, kad mūsų sprendimai šiandien formuoja ateities švietimo sistemą ir kad kiekvienas mokytojas yra atsakingas už vaikų ugdymą.

Išvada

Šie mokymai ne tik suteikė pedagogams naujų žinių, bet ir paskatino juos prisidėti prie ateities švietimo kūrimo, kad ugdymo sistema būtų lanksčiai pritaikyta kiekvienam vaikui.

    Add a header to begin generating the table of contents