Septintokų kūrybiškumas: biologijos mokymasis stalo žaidimų pagalba

Šiaurės licėjaus septintos klasės mokiniai įrodė, kad mokytis galima ne tik iš vadovėlių, bet ir per kūrybines užduotis. Per biologijos pamokas moksleiviai buvo pakviesti sukurti stalo žaidimus apie protistų ir grybų karalystes. Šis iššūkis tapo ne tik smagiu užsiėmimu, bet ir puikia galimybe pagilinti žinias netradiciniu būdu.

Mokymasis per žaidimą vis dažniau pripažįstamas kaip efektyvi žinių įsisavinimo metodika. Tokios užduotys ne tik padeda geriau įsiminti informaciją, bet ir lavina svarbius įgūdžius: kūrybiškumą, loginį mąstymą, komandinį darbą. Mokiniai ne tik gilinosi į biologines sąvokas, bet ir patys tapo žaidimų kūrėjais: kūrė korteles, formulavo klausimus, ieškojo įdomių būdų, kaip pateikti informaciją.

Rezultatas pranoko lūkesčius – spalvingi, interaktyvūs ir įtraukiantys žaidimai paskatino dar didesnį mokinių įsitraukimą. Kai kurie darbai išsiskyrė itin originaliais sprendimais, o mokiniai, išbandydami vieni kitų žaidimus, dar kartą įtvirtino įgytas žinias.

Tokios pamokos rodo, kad mokymasis per žaidimus gali būti ne tik veiksmingas, bet ir įdomus. Tikime, jog ši patirtis įkvėps mokinius ateityje kurti dar daugiau edukacinių projektų.

    Add a header to begin generating the table of contents