fbpx

Mokiniai ir mokytojai apie mokslo klubus: mažose grupėse daugiau individualaus dėmesio ir laiko įdomesniam mokymuisi

Startavus mokslo klubams, kviečiame susipažinti su pirmaisiais mokinių ir mokytojų įspūdžiais. Šiaurės licėjaus mokiniai turi galimybę dalykines žinias gilinti matematikos, kūrybiškų uždavinių sprendimų, anglų kalbos, istorinės dokumentikos ir gamtosauginink(i)ų mokslo klubuose.  Juose mokiniai ruošiasi olimpiadoms, daro eksperimentus bei gilina dalykines žinias.  

Vaikai turi galimybę lankyti du matematikos mokslo klubus mokykloje. Dovydas Česnuitis, „Kūrybiškų uždavinių sprendimo būdų“ klubo mokytojas, papasakojo, kad klubo užsiėmimų metu spėjo susipažinti su mokiniais ir jų gabumais, atliko laisvos formos žinių patikrinimo testus, pakartojo aktualiausias 6-7-8 kl. temas, tokias kaip: veiksmai su trupmeniniais, sveikaisiais skaičiais, skaičiaus dalies apskaičiavimas, procentai. Supažindino mokinius su klubo tikslais – ugdyti loginį ir analitinį mąstymą, gebėjimą ieškoti problemos sprendimo būdų, kai neaišku, nuo ko reikėtų pradėti. Klubo metu vienas užsiėmimas buvo skirtas laipsnių temai, mokiniai atliko pagrindinius ir sudėtingesnius veiksmų su laipsniais, savybių pratimus. Taip pat kiekvieną pamoką vaikai sprendė bent po du nestandartinius uždavinius, galvosūkius.      

Antrojo matematikos klubo mokytoja Ieva Vasiliauskaitė, pasakoja, jog per veiklas mokiniai sprendė loginį mąstymą ugdančius uždavinius ir ankstesnių metų Nacionalinės Moksleivių Akademijos matematikos olimpiados uždavinius. Keli vaikai šiemet išbandė jėgas minėtoje olimpiadoje. Klube mokiniai sprendžia uždavinius, juos aptaria bei diskutuoja dėl uždavinių sprendimo. Mokytoja Ieva džiaugiasi, kad sunkesnius uždavinius vaikams pavyksta išspręsti kur kas greičiau, nei anksčiau.   

„Anglų kalbos mokslo klubo“ mokinei Elžbietai iš penktos Laplandinių pelėdų klasės šis klubas patinka, nes ji turi galimybę daugiau kalbėti angliškai. Pasak Elžbietos, laisvą laiką po pamokų yra gerai išnaudoti kokybiškai ir naudingai: „klubo metu atliekame linksmas užduotis, dainuojame dainas, tad man čia patinka,“ – sako Elžbieta. Mokslo klubo mokytoja Andra Kaminskienė rūpinasi, kad mokiniams būtų jauku ir miela, į užsiėmimus ji buvo atnešusi savo keptų amerikietiškų sausainių.      

Mokykloje vyksta „Istorinės dokumentikos mokslo klubas“, kuriame mokiniai gilina dalykines žinias bei ruošiasi olimpiadoms ir konkursams. Aštuntokas Rapolas iš Eyjafjallajökull klasės pasakoja, kad jam labiausiai sekasi matematika ir fizika, tačiau šiuo metu jam norisi grįžti prie istorijos žinių gilinimo. Rapolas su klubo kolegomis ir istorijos mokytoja Irena Pokutneva ruošiasi olimpiadai apie Vilniaus istoriją. Rapolui svarbu, kad šiame mokslo klube gali gauti individualaus dėmesio ir geriau įsigilinti į dalyką. „Mažose grupėse mokytoja gali susitelkti į kelis mokinius ir taip labai gerai išaiškinti dalyką, skirti daugiau dėmesio kiekvienam,“ – sako Rapolas. 

Šiauriečiams svarbu rūpintis gamta, tad „Gamtosauginink(i)ų“ klubą lankantis šeštokas Vakaris pasakoja, kad klubą pasirinko, nes nori išmokti kaip galima geriau saugoti gamtą ir atsakingai rūšiuoti atliekas. Šis mokslo klubas vyksta anksti ryte, bet Vakariui tai ne kliūtis: „Man patinka, nes reikia anksti keltis, o tai skatina nepavėluoti į mokyklą, nes klubą pradedame anksti 7:30 val. ryte.“ Septintokė Saulė šį klubą pasirinko lankyti, nes nori įgyti daugiau žinių apie gamtos apsaugą, sužinoti, kaip atsakingai rūšiuoti. Vakaris ir Saulė paskutinio klubo metu gamino žvakes iš panaudoto parafino.  

Kviečiame prisijungti prie mokslo klubų, vietų dar turime.

    Add a header to begin generating the table of contents