9 klasės mokinė Emilija šią savaitę tapo ne tik savo klasės draugų, bet ir tarptautinių viešnių įkvėpimu. Ji savarankiškai parengė lietuvių literatūros pamoką, kurioje išmaniai ir kūrybiškai pristatė Oskaro Vaildo romano „Doriano Grėjaus portretas” pagrindinio veikėjo virsmą.
Emilija pasitelkė dirbtinį intelektą – kūrė iliustracijas, padedančias vaizdžiai atskleisti Doriano charakterio raidą. Mokinė detaliai paaiškino, kaip naudojantis DI įrankiais galima sukurti estetiškai išbaigtą, idėjiškai pagrįstą vizualinį turinį, papildantį literatūrinę analizę. Dar daugiau – ji parengė praktines užduotis, kuriose visi dalyviai patys išbandė DI galimybes: kūrė memus, iliustravo pasirinktas citatas, diskutavo apie kūrinio simbolius.
Pamokoje dalyvavo ir mokytojos iš Italijos, kurios šią savaitę lankosi Šiaurės licėjuje. Jos domisi, kaip Lietuvoje ugdymo procese integruojamos šiuolaikinės technologijos, kaip ugdoma kūrybiškumo ir kritinio mąstymo dermė. Emilijos pamoka tapo puikiu pavyzdžiu, kad mokinių iniciatyva, mokytojų palaikymas ir šiuolaikinės priemonės gali virsti įtraukiančiu ir prasmingu mokymosi procesu.
Nuoširdžiai dėkojame Emilijai už atsakingą darbą, drąsą ir kūrybiškumą. Ačiū lietuvių kalbos mokytojai Akvilei už paskatinimą, pasitikėjimą ir erdvės suteikimą mokiniams augti.









