Praėjo pirmoji mokslo metų savaitė. Grįžimas į ritmą po ilgųjų atostogų gali būti nelengvas. Semdamiesi šiaurietiškos praktikos / patirties, mokslo metus pradėjome kiek kitaip – ne nuo pirmo vadovėlio puslapio, o nuo dėkingumo savaitės.
Ši savaitė buvo orientuota į Šiaurės licėjaus vertybių įsisąmoninimą, klasės bendruomenės kūrimą bei stiprinimą.
Pirmadienis – laisvė ir atsakomybė. Tą dieną klasėse vaikai diskutavo, ką reiškia būti laisvu (laisvas jausti, mąstyti, pasakyti), tačiau tuo pačiu ir atsakingas už savo veiksmus. Prisiminė, o naujos klasės sukūrė klasės susitarimus ir išsiaiškino, kodėl jų svarbu laikytis. Taip pat, išsiilgę draugų, dalinosi apie savo vasarą, susipažino su naujais bendraklasiais.
Antradienis – pagarba sau ir kitiems. Mokiniai kartu su mokytojais Ieškojo atsakymų, kiek ir kodėl reikia pagarbos sau, kitiems ir kitokiems. Šią temą įgyvendinti padėjo Mažasis princas ir jo rožė. Vaikai pasigaminę rožę įteikė vienas kitam kaip pagarbos ženklą. Žinoma, šią dieną nepamiršome ir pilietiškumo. Susibūrę šiauriečiai stebėjo krepšinio rungtynes.
Trečiadienis – bendradarbiavimas ir individualumas. Mokiniai atliko eksperimentą, ar tiesa, kad „vienas nueisi greičiau, bet su komanda toliau“. Susiskirstę į komandas vaizdavo orkaitę, skalbimo mašiną, bandė išstovėti ant lapo ir suskaičiuoti po vieną užsimerkus iki 10 (vienas vaikas pasako tik vieną skaičių). Taip pat prisiminė, kad svarbu siekti savo asmeninio augimo.
Ketvirtadienis – kūrybiškumas ir kritinis mąstymas. Šiauriečiai įsitikino, kad kūrybiškumas reikalingas ne tik popieriaus lape, bet ir problemų sprendime. Vieni šiauriečiai keliavo po Žirmūnų ir Šnipiškių rajonus. Naudodami žemėlapį ir orientuodamiesi aplinkoje ieškojo objektų, skulptūrų. Grįžę į mokyklą mokiniai kūrė savo labiausiai patikusį objektą, kurį atvaizdavo pasirinkta forma. Kiti — sprendė detektyvines užduotis, o paskui jas kūrė patys.
Penktadienis – gamta ir tvarumas. Paskutiniąją dieną vainikavo šiaurietiškas žygį. Jį įveikė daugiau nei 600 porų kojų. Įvairaus sudėtingumo maršrutais, po gražiausius Vilniaus parkus, kalnus ir miškus, leidosi 0-10 kl. mokiniai, mokytojai, tėčiai, mamos ir net keturkojai. Keliaudami atliko užduotis, diskutavo, kodėl svarbu saugoti gamtą, ieškojo pavyzdžių žygio metu.