fbpx

5-10 kl. šią savaitę tyrinėja fenomenus

5-10 kl. tyrinėja fenomenus. Kiekviena klasė išsikelia probleminius klausimus ir praktinio pažinimo būdu ieško sprendimų, mokiniai tiria realaus pasaulio problemas ir reiškinius. O mokytojas ne moko, o tampa darbo vadovu, kuris padeda mokiniams susidaryti tyrinėjimo darbo planą, konsultuoja, pataria, padeda rasti sąsajas tarp mokinių grupių tyrinėjimo pjūvių klasėje.

Rašto galia. Raštas kaip vienas didžiausių žmonijos išradimų

Jog geriau suprastų rašto galią, septintokai lankėsi teismo ekspertizės centre, kur sužinojo, kaip raštas padeda nustatyti nusikaltėlio asmenybę. Taip pat mokėsi apie tai, kaip Napoleono kariai neturėdami galimybės tamsoje skaityti karo pranešimų, išrado brailio raštą.

Taip pat susipažino su kaligrafija. Kaligrafiškai rašė užkoduotas žinutes.

Šeštokai pasinėrė į maro tyrinėjimus

Vieni, kartu su veterinaru, gilinosi apie gyvūnų marą, kaip apsaugoti gyvūnus ir kaip plinta. Kita komanda – kaip maras paveikia žmones ir kaip juos apsaugoti, tad čia jiems padėjo VDU dėstytojo dr. Domininko Burbos paskaita „Maras ir kitos epidemijos praeityje“.

Apleisti pastatai – 9-tokų narpliojama tema

9-tokai, nagrinėdami šią temą bando išsiaiškinti, kaip sumažinti apleistų pastatų kiekį ir pakeisti jų paskirtį bei kokią įtaką apleisti pastatai daro miesto saugumui ir kraštovaizdžiui. Tad pradėjo nuo apsilankymo Lukiškių kalėjime, kur sužinojo apie kalėjimo paslaptis bei čia kalėjusių asmenų istorijas.

Aštuntokai tyrinėja maisto fenomeną

Savo temą nagrinėti pradėjo Eskedar Coffee Bar, kur domėjosi kavos atsiradimo istorija, kaip ruošiama kava.

šeštokai bando suprasti ir atsakyti į klausimus apie paauglystę

6-okai dalyvavo Vilniaus atviro jaunimo centro „Mes“ aktyvioje įtraukiančioje edukacijoje „Paauglystė tavo akimis“, kurios metu mokiniai dramos metodo pagalba kūrė išgalvoto paauglio istoriją šiuolaikiniame pasaulyje.

Taigi 6-okai trumpam tapo režisieriais (modeliavo situacijas, į kurias patenka sukurtas personažas); rašytojais (kūrėjo dienoraštį); aktoriais (žaisdami atliko įvairius vaidmenis).

Tokiu būdu kiekvienas dalyvis galėjo pamatyti paauglio gyvenimą savo ir klasės draugų akimis, išklausyti ir išsakyti patarimus, įvertinti juos.

Svarbiausia, kad dirbdami grupėse, 6-okai atsakė į kai kuriuos jiems rūpimus kasdieninius  paauglystės laikotarpį lydinčius klausimus ir suprato, kaip galėtų pasielgti atsidūrus kryžkelėje ar apnikus tam tikrai emocijai.

Mokinių savivalda: gamta ir tvarumas

Mokinių savivaldos nariai šią savaitę mokosi atskirai nuo savo klasių tyrinėdami gamtą ir tvarumą kaip mokyklos vertybę.  
 
Pirmadienį moksleiviai VU Botanikos sode tyrinėjo augalų lapus, žiedus ir vaisius, ieškojo panašumų ir skirtumų. Taip pat apsilankė japoniškame sode ir aiškinosi, kodėl japonams tokia artima gamta.
 
Antradienį Miesto laboratorijoje praktiškai susipažino su augalų auginimu hidroponikos sistemose, kuriose auginant žalumynus sunaudojama net 10 kartų mažiau vandens nei tradiciniame ūkyje. 
 
Trečiadienį savivaldos nariai apsilankė pas Užstato sistemos administratorių, kur pamatė, kaip sistemiškai atrodo mums visiems pažįstamos depozitinių butelių sistemos įgyvendinimas. 
 
Ketvirtadienį mūsų mokyklos bendruomenės mama supažindino moksleivius su augalų naudomis žmogui per aromaterapiją.
 
Remdamiesi naujomis žiniomis, mokiniai Šiaurės licėjui pasiūlys 10 žingsnių tvaresnės mokyklos link.
    Add a header to begin generating the table of contents