Visą šią savaitę, 0-4 kl. mokiniai, pristatinėjo savo tirtus fenomenus. Moksleiviai ėjo į kitas klases, stebėjo, klausėsi, fiksavo, ką tyrinėjo kiti pradinukai.
Šį kartą pradinukai tyrė:
- Šaltojo kvarco 0 kl. – Kiek plastiko per savaitę sunaudoja vienos klasės vaikai? Kaip galime mažinti jo sunaudojimą?
- Poliarinės saulės 0 kl. – Kodėl stiklas kenkia gamtai?
- Mimirų 0 kl. – Ar maisto ir žaliosios atliekos gali pavirsti puikiomis trąšomis?
- Tauriųjų elnių 0 kl. – Kaip panaudoti netinkamus nešioti drabužius?
- Šiaurės Toro 1 kl. – Kuo skiriasi žmonių elgesys ir gyvenimo būdas pavasarį ir vasarą?
- Baltųjų lokių 1 kl. – Kaip kriauklėje atsiranda perlas?
- Hygge 1 kl. – Kodėl braškės tokios skanios?
- Huginn Muninn 1 kl. – Kaip prižiūrėti augalus? Kuo augalai gali būti naudingi žmogaus organizmui?
- Šiltos šiaurės 1 kl. – Ko reikia, kad vanduo taptų kietosios būsenos?
- Išmintingųjų haskių 2 kl. – Kaip buvo statomos pilys viduramžiais?
- Šiaurės elnių 2 kl. – Ar reikalingas teatras?
- Šiaurės ašigalio 2 kl. – Kaip seniausias žmonijos istorijos laikotarpis, akmens amžius, padeda pažinti praeitį?
- Vikingų 2 kl. – Ar skruzdės gali būti augintiniais?
- Baltojo briedžio 3 kl. – Kaip pasigaminti elektros?
- Šiaurinės žvaigždės 3 kl. – Kaip tarpusavyje susiję neišsenkantys energijos šaltiniai?
- Šiaurės kalnų 3 kl. – Kaip sukurti judantį, elektra varomą, objektą?
- H. K. Anderseno 3 kl. – Kaip susiję bulvės, citrinos ir elektra?
- Šiaurės vėjų 4 kl. – Kaip nuspręsti, kurioje vietoje pardavinėtų ledus Bernardinų sode?
- Vega žvaigždės 4 kl. – Kaip statomi tiltai?















































