fbpx

0-4 kl. fenomenų pristatymas

Visą šią savaitę, 0-4 kl. mokiniai, pristatinėjo savo tirtus fenomenus. Moksleiviai ėjo į kitas klases, stebėjo, klausėsi, fiksavo, ką tyrinėjo kiti pradinukai.

Šį kartą pradinukai tyrė:

  • Šaltojo kvarco 0 kl. – Kiek plastiko per savaitę sunaudoja vienos klasės vaikai? Kaip galime mažinti jo sunaudojimą?
  • Poliarinės saulės 0 kl. – Kodėl stiklas kenkia gamtai?
  • Mimirų 0 kl. – Ar maisto ir žaliosios atliekos gali pavirsti puikiomis trąšomis?
  • Tauriųjų elnių 0 kl. – Kaip panaudoti netinkamus nešioti drabužius?
  • Šiaurės Toro 1 kl. – Kuo skiriasi žmonių elgesys ir gyvenimo būdas pavasarį ir vasarą?
  • Baltųjų lokių 1 kl. – Kaip kriauklėje atsiranda perlas?
  • Hygge 1 kl. – Kodėl braškės tokios skanios?
  • Huginn Muninn 1 kl. – Kaip prižiūrėti augalus? Kuo augalai gali būti naudingi žmogaus organizmui?
  • Šiltos šiaurės 1 kl. –  Ko reikia, kad vanduo taptų kietosios būsenos?
  • Išmintingųjų haskių 2 kl. – Kaip buvo statomos pilys viduramžiais?
  • Šiaurės elnių 2 kl. – Ar reikalingas teatras?
  • Šiaurės ašigalio 2 kl. – Kaip seniausias žmonijos istorijos laikotarpis, akmens amžius, padeda pažinti praeitį?
  • Vikingų 2 kl. – Ar skruzdės gali būti augintiniais?
  • Baltojo briedžio 3 kl. – Kaip pasigaminti elektros?
  • Šiaurinės žvaigždės 3 kl. – Kaip tarpusavyje susiję neišsenkantys energijos šaltiniai?
  • Šiaurės kalnų 3 kl. – Kaip sukurti judantį, elektra varomą, objektą?
  • H. K. Anderseno 3 kl. – Kaip susiję bulvės, citrinos ir elektra?
  • Šiaurės vėjų 4 kl. – Kaip nuspręsti, kurioje vietoje pardavinėtų ledus Bernardinų sode?
  • Vega žvaigždės 4 kl. – Kaip statomi tiltai?
    Add a header to begin generating the table of contents