Socialinių tinklų ir marketingo būrelis

Socialiniai tinklai – kasdienio bendravimo dalis. Būrelio vadovės Neringos Čeponės požiūriu tai kanalas, kuriame kiekvienas turi savo tikslą, savitą komunikacijos toną, kuria įvaizdį, vartoja ir skleidžia informaciją. Visa tai galima daryti sąmoningai ir atsakingai, mokinantis dizaino, fotografijos, video montavimo, rašymo, analizuojant matematinius duomenis, darant išvadas ir dirbant komandoje. Būrelio metu žvelgsime į soc. tinklus profesionaliai, kursime realų turinį, ugdydami kūrybiškumą ir lavindami vertingas ateities kompetencijas.

Marketingo ir socialinių tinklų būrelio temos:

  1. Prekės ženklo sudedamosios dalys
  2. Prekės ženklo komunikacijos elementai
  3. Tikslinės auditorijos pažinimas
  4. Vizualaus identiteto kūrimas
  5. Socialinių medijų platformos ir ypatumai
  6. Duomenų analitika ir prognozavimas
  7. Turinio, istorijų, įrašų kūrimas
  8. Socialinių tinklų nauda ir rizika
  9. Reklamos kūrimas ir rezultatų vertinimas
  10. Bendravimas komentaruose
  11. Video kūrimas
Neringa Čeponė - Lietuvos marketingo asociacijos Vilniaus tarybos pirmininkė, marketingo strategė ir konsultantė, su socialiniais tinklais dirbanti daugiau nei 13 metų, dviejų sūnų mama.
    Add a header to begin generating the table of contents